オープンデータとプログラミング

Unity のゲーム エンジン – フィラデルフィア ゲーム ジャムでリアル マップ データを入れて Gamasutra – 主催。|Gamasutra – Sponsored: Putting real map data in Unity game engine – Philly Game Jam

オープンデータ関連のニュースです。

http://www.gamasutra.com/view/news/249115/Sponsored_Putting_real_map_data_in_Unity_game_engine__Philly_Game_Jam.php

日本語

この記事は、昨年マイクロソフト後期によってあなたに持って、私はいくつか才能のあるフィラデルフィアの人々-タチアナ、アンドリューとローラ-フィラデルフィアの暗号総理スタジオでフィラデルフィア ゲーム ジャムの一部だった!それは多くの楽しみだったわれ簡単なゲーム次のローカル公式パートナー会議でデモがするフィラデルフィアは避難と呼ばれます。少しラフだが、結局のところゲーム ジャム作品の性質であります。 私は私がこのゲームについて満足して作ったものについてお話ししたいです。ジャムのトピックは「Deconstructing フィラデルフィア」私はすぐに私たちのゲームでオープン データ フィラデルフィア プロジェクトから実際のフィラデルフィアのデータを使用するのも楽しいかもしれないと思った。だから私は面白いゲームのアイデアのためになる何かをデータ ソースを探し始めた。
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English

This article is brought to you by Microsoft Late last year, I was part of the Philly Game Jam with some talented Philadelphia folks – Tatiana, Andrew, and Laura – at the Cipher Prime studios in Philadelphia! It was a lot of fun and we made a quick game called Evacuate Philadelphia which will be demoed at the next local IGDA meeting. It’s a little rough, but that is the nature of a game jam piece after all. I want to talk about something that made me pleased about this game. The topic of the jam was “Deconstructing Philly.” I immediately thought it might be fun to use real Philadelphia data from the Open Data Philly project in our game. So I started looking through the data sources for something that might make for an interesting game idea.
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